Us

Us

Thursday, August 23, 2018

London 2018 - Page 4

Day 7 - Hyde Park - Bicester Village

Oiii menariknya trip arini! Hahahahhaha! Bicester (Sebut Bister Tauuuu!) Village Trip Uolss!!!! Tapi since tak bawak duit seguni, tak de la excited sangat pun. Tempat ni berhantu lah. Memula ingat nk pegi setengah hari je... lepas tu nak ke Oxford, tapi tak sempat lah... kecewa. 

 Post wajib setiap hari. OOTD lah apalagi!!!!!

 Ini tiket pergi ke Bicester Village, time tu kami dapat rate murah 13.20 pound pergi balik / person. Before this aku cek mcm 52 pound / person pergi balik. Maybe betul atau maybe aku delusional. Ko tengok tu pagi-pagi jam 8.56 pagi dah naik train. Memang mabuk kepayang nak shopping je manusia manusia ni. Nak pegi Bicester ni kena g Station Marylebone lepas tu cari Chiltern Train tauuuu!!!! 

 Syiok lettew!




Ni antara pasangan elgibiti yang aku jumpa kat London lah... dok berkepit berdua... xpaham aku la aih. Nasib balik Malaysia dah pulih....

 Beg Cath Kidston kiriman adik 22 pound.


 Letih la wehhhh! Antara kedai aku terjah adalah Coach beli shades utk mak aku dalam 42 pound, wallet adik ipar aku kirim, Fossil beli handbag 2 ketul, Cath Kidston beli 2 ketul bag, Haaa Superdry beli Tight dgn Jacket laki aku, Pret utk mencekik, Levis utk aku dan laki aku... murah gila 25 pound each, Clarks pun sama... beli kasut sekolah Sarah siap. Ahahahah!!! 


 Murah je noodle ni 8.50 pound per bowl... ha sekali lagi... murah kann murahhhhhh!

Noodle Oodle ni antara tempat makan yang wajib korang singgah. Makanan nye mmg sedap. Masa makan kalau tekak korang rasa mcm tak cukup pedas gitu kan, sila order Chilli in Oil. Kami makan Chilli in Oil ni macam makan nasik. Mesti diorang pelik. Dah la oegi kedai ni 2 kali.. mesti menyesal diorang kami datang dok perabis stock Chilli ja la.  Lagi satu, kalau korang pegi London aku nasihatkan kotang stay je la dekat Hyde Park tu.. memang dekat dgn segala benda.

Tamat lah hari shopping sakan di Bicester Village. Tak sangka weh esok malam nak  balik dah. Tanak balik boleh tak? Nak balik amik anak-anak lepas tu datang balik sini, kerja kat sini......!!!!! Bestnyaaaaa!!!! Ni pun x sempat cover banyak tempat. Memang wajib repeat tau! Maybe kumpul duit berbakul-bakul dulu lah baru datang sini. Hihihihi! 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...